Klickerträning

av klickertränare, för klickertränare

Control unleashed

Rösta på olika hundböcker.

Re: Control unleashed

Inläggav Barbara 24 sep 2008 21:58

EmmaH skrev:Jag beställde min midsommarveckan och fick den först i fredags. Lite väl lång leveranstid!

Ja, då har du väntat mycket längre än jag. Jag beställde min den 4/8. Det är nog inte leveranstiden som gjort att du fått vänta så ohyggligt länge för i en av mina "efterlysningar av boken" står det att den beställdes 20 augusti (som först) från USA :shock:
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Mill 26 sep 2008 10:15

zaza skrev:Snart blir det "CU"-klasser nere i Skåne, om jag får som jag vill!

Blir det några kurser? Jag är väldigt intresserad av att gå i så fall.
Mill

Inläggav zaza 27 sep 2008 09:23

Just nu kör jag en variant som jag kallar Morreklass, inte riktigt en CU (mer utåtagerande problemhundar än som rekommenderas för CU) men vi använder många av övningarna.

Fler som är intresserade av en "riktig" CU, så sätter jag upp en till våren? Mitten av Skåne, max sex hundar. Annars kommer det en ny Morreklass i April.
Maila eller skicka PM.
Användarvisningsbild
zaza

Inläggav Marta 29 sep 2008 11:00

Näe!!!!! Pengarna för min beställning drogs den 18 sept men någon bok har inte synts till - jag har mailat Canis och hoppas att den dyker upp...
Marta

Inläggav Barbara 07 okt 2008 00:20

Marta skrev:Näe!!!!! Pengarna för min beställning drogs den 18 sept men någon bok har inte synts till - jag har mailat Canis och hoppas att den dyker upp...

Marta! Hur går det med boken din som är på villovägar? Har du sett till den ännu?
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Marta 07 okt 2008 11:43

Nix, jag har mailat Canis utan resultat - inget svar och ingen bok...surt...Jag får väl vara glad för att inte kontot tömdes den här gången i alla fall, några hundralappar är väl inte hela världen men JAG VILL HA BOKEN!!!!
Marta

Inläggav ninaalmgren 07 okt 2008 21:41

Marta skrev:Nix, jag har mailat Canis utan resultat - inget svar och ingen bok...surt...Jag får väl vara glad för att inte kontot tömdes den här gången i alla fall, några hundralappar är väl inte hela världen men JAG VILL HA BOKEN!!!!

Vad knepigt att du inte har fått boken. Jag fick den förra veckan och beställde den i slutet av augusti.
ninaalmgren

Inläggav Barbara 07 okt 2008 22:57

Marta skrev:Nix, jag har mailat Canis utan resultat - inget svar och ingen bok...surt...Jag får väl vara glad för att inte kontot tömdes den här gången i alla fall, några hundralappar är väl inte hela världen men JAG VILL HA BOKEN!!!!

Haha, jag förstår det! Finns inget värre än att vänta. Jo, det att inte få svar heller :evil:
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Madelen 08 okt 2008 11:43

Stå på dig, skriv ett argt mail. De borde ju värna om sina kunder, inte bra reklam detta!

Ni som fått boken, kan ni ger exempel på vad som tas upp? Är den bra? Jag vill gärna ha den men vågar inte beställa den om inte Canis skärper sig.
Användarvisningsbild
Madelen

Inläggav Marta 08 okt 2008 12:04

Jag skickade ytterligare ett (vänligt) mail - vi får hoppas att det ger resultat...
Marta

FöregåendeNästa

Återgå till Böcker