Klickerträning

av klickertränare, för klickertränare

Control unleashed

Rösta på olika hundböcker.

Re: Control unleashed

Inläggav Cattis 21 aug 2008 20:01

Har med boken och rekommenderar den varmt. Tränar min stressade JRT enligt en del av övningarna. Synd bara att man inte har någon man kan träna med. Är det någon som bor i Norrköping/Linköping som vill träna ihop med någon så hör av er! :D
/Cattis m en högställd JRT och en Korthårig Collie: Cooper & Zuki

http://hund.cattis.com/
Användarvisningsbild
Cattis

Inläggav Barbara 21 aug 2008 21:53

Cattis skrev:Har med boken och rekommenderar den varmt. Tränar min stressade JRT enligt en del av övningarna. Synd bara att man inte har någon man kan träna med. Är det någon som bor i Norrköping/Linköping som vill träna ihop med någon så hör av er! :D

Möte halvvägs? Vore det möjligt lite nu och då? Bor i Västervik. I den förlängda familjen finns även jrt som är mycket cool. Röker fredspipa mest jämt brukar jag säga = lägger sig o låter den andra hunden dofta av..
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Cattis 22 aug 2008 08:29

Barbara skrev:
Cattis skrev:Har med boken och rekommenderar den varmt. Tränar min stressade JRT enligt en del av övningarna. Synd bara att man inte har någon man kan träna med. Är det någon som bor i Norrköping/Linköping som vill träna ihop med någon så hör av er! :D

Möte halvvägs? Vore det möjligt lite nu och då? Bor i Västervik. I den förlängda familjen finns även jrt som är mycket cool. Röker fredspipa mest jämt brukar jag säga = lägger sig o låter den andra hunden dofta av..

Gärna! Vi får hitta någon dag som passar bägge! Hör gärna av dig. Min mejl: catherina@cattis.com Finns även på MSN: messenger@cattis.com. :mrgreen:
/Cattis m en högställd JRT och en Korthårig Collie: Cooper & Zuki

http://hund.cattis.com/
Användarvisningsbild
Cattis

Inläggav Barbara 22 aug 2008 11:18

Cattis skrev:
Barbara skrev:

Gärna! Vi får hitta någon dag som passar bägge! Hör gärna av dig. Min mejl: catherina@cattis.com Finns även på MSN: messenger@cattis.com. :mrgreen:

Kul! Ska höra med lill-matte till jrt´n i helgen hur hennes veckor ser ut och sedan hör jag av mig!
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Barbara 31 aug 2008 14:19

Fjump! Nu är väntan inte kul längre alls. Beställde boken 4/8. 7 - 20 dagar kan man få vänta, men nog har jag väl väntat längre än så? Dubbelfjump :cry:
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Marta 01 sep 2008 12:34

Jag beställde min den 20 augusti.......inget leveransbesked....
Marta

Inläggav Barbara 23 sep 2008 23:29

Min bok dök upp i fredags & i fredags insjukna jag i influensa så jag har inte orkat bläddra i boken ännu. Gott att den kom till slut iaf ;)
Användarvisningsbild
Barbara

Inläggav Marta 24 sep 2008 12:57

Åh, varför har inte min kommit då???? Måste kolla upp det!
Marta

Inläggav EmmaH 24 sep 2008 19:15

Jag beställde min midsommarveckan och fick den först i fredags. Lite väl lång leveranstid!
EmmaH

Inläggav ninaalmgren 24 sep 2008 21:00

Min har inte heller kommit, men jag beställde den i slutet av augusti.
ninaalmgren

FöregåendeNästa

Återgå till Böcker