Klickerhelg gbg 31/5-1/6 *NY*
Re: Klickerhelg gbg 31/5-1/6 *NY*
Jag vill också gärna komma men det beror som sagt lite på hur det går att komma ut till träningsplatsen. Men jag kommer som sagt inte ha någon hund med mig denna gång, till hösten flyttar dock hela packet ner till Göteborg så då kanske det kan bli något mer?
Någon som kan skicka en kartlänk till området ni ska vara? Jag har verkligen noll koll på geografin där nere.
Så, är det okay att komma utan hund eller är det så att det även är 'girls only'?
Någon som kan skicka en kartlänk till området ni ska vara? Jag har verkligen noll koll på geografin där nere.
Så, är det okay att komma utan hund eller är det så att det även är 'girls only'?
-

pertoyra - Inlägg: 229
pertoyra skrev:Jag vill också gärna komma men det beror som sagt lite på hur det går att komma ut till träningsplatsen. Men jag kommer som sagt inte ha någon hund med mig denna gång, till hösten flyttar dock hela packet ner till Göteborg så då kanske det kan bli något mer?
Jag kom utan hund sist och det gick utmärkt
-

Madelen - Inlägg: 439
Madelen skrev:jeno skrev:Jag tror att jag kan, men jag ska kolla lite först innan jag kan säga säkert. Dessutom vet jag inte riktigt med bokning eftersom det ligger ungefär där Sota kan tänkas börja löpa![]()
Skulle det finnas möjlighet att få åka med någon från någon närliggande tågstation/busshållplats?
Det spelar väl ingen roll om hon löper, eller fanns det någon regel för att hyra stuga? För jag kan väl inte tänka mig att man inte får komma för att hunden löper.
Jag har ju tik, vi kan ju hyra stuga ihop om du vill.
Vi kommer ju norrifrån men det kanske kommer någon nerifrån du kan hämtas av? Var är det du behöver hämtas ifrån?
Jag hyr jättegärna stuga med dig
Med löpet tänkte jag om någon med hanhund tycker det är jobbigt? Säg till isåfall!
-

jeno - Inlägg: 71
jeno skrev:Madelen skrev:jeno skrev:Jag tror att jag kan, men jag ska kolla lite först innan jag kan säga säkert. Dessutom vet jag inte riktigt med bokning eftersom det ligger ungefär där Sota kan tänkas börja löpa![]()
Skulle det finnas möjlighet att få åka med någon från någon närliggande tågstation/busshållplats?
Det spelar väl ingen roll om hon löper, eller fanns det någon regel för att hyra stuga? För jag kan väl inte tänka mig att man inte får komma för att hunden löper.
Jag har ju tik, vi kan ju hyra stuga ihop om du vill.
Vi kommer ju norrifrån men det kanske kommer någon nerifrån du kan hämtas av? Var är det du behöver hämtas ifrån?
Jag hyr jättegärna stuga med dig![]()
Med löpet tänkte jag om någon med hanhund tycker det är jobbigt? Säg till isåfall!
Det tror jag inte, men jag har ju tik så jag skiter i vilket
Vi kan ju höras privat om stugan.
-

Madelen skrev:pertoyra skrev:Jag vill också gärna komma men det beror som sagt lite på hur det går att komma ut till träningsplatsen. Men jag kommer som sagt inte ha någon hund med mig denna gång, till hösten flyttar dock hela packet ner till Göteborg så då kanske det kan bli något mer?
Jag kom utan hund sist och det gick utmärkt. Girls only...nej, nej, nej. Killar får nog tvärtom jävligt roligt i vårt sällskap
![]()
...vaddå även förresten?
Det låter bra!
Jag kan väl leka störning, fotografera hela evenemanget och ställa allmänt dumma frågor eller nåt. Har jag hittat rätt om det är Tånga Hed i Vårgårda (kartlänk)? Någon som åker från Göteborg i så fall?
-

pertoyra - Inlägg: 229
pertoyra skrev:Madelen skrev:pertoyra skrev:Jag vill också gärna komma men det beror som sagt lite på hur det går att komma ut till träningsplatsen. Men jag kommer som sagt inte ha någon hund med mig denna gång, till hösten flyttar dock hela packet ner till Göteborg så då kanske det kan bli något mer?
Jag kom utan hund sist och det gick utmärkt. Girls only...nej, nej, nej. Killar får nog tvärtom jävligt roligt i vårt sällskap
![]()
...vaddå även förresten?
Det låter bra!Och vad jag menade med 'även' vet jag inte riktigt så glöm det!
Jag kan väl leka störning, fotografera hela evenemanget och ställa allmänt dumma frågor eller nåt. Har jag hittat rätt om det är Tånga Hed i Vårgårda (kartlänk)? Någon som åker från Göteborg i så fall?
Du kan få åka med oss ifrån gbg. Tänkte åka ner på fredag, så hoppas det funkar för dig?
Tänkte bara höra med alla som skall med om ni tänker laga eran mat eller om ni har planerat något annat?
-

BenganBus - Inlägg: 77
Bacill kan ju kolla (eller hur?
) om det finns möjlighet för alla att ta med grillar och grilla sin egen mat på lördagen. det vore mysigt tycker jag. Det är ju trots allt i slutet av maj...det borde ju funka?
-

Jag är fortfarande med, och startar gärna på fredag kväll (men det blir nog rätt sen ankomst för vår del).
-

Bordertass - Inlägg: 196
Bacill har redan kollat om vi får grilla och det får vi!
Deras grillplats var visst inte så mycket att skryta med så engångsgrillar blir nog kanon.
Jag tycker att vi kör totalt separat matfix men typ åker och hämtar en miljon pizzor till lunch så vi slipper laga mat då.
Det finns pentryn i husen men där kan man nog inte laga mat till många i taget.
Det är inte stugor man hyr utan rum i lite större hus med flera rum i varje.
Kråkan och jag kommer att tälta på campingen från fredagkväll.
Ska vi så småningom tänka ut vad vi vill göra och planera...??
Jag tycker att vi kör totalt separat matfix men typ åker och hämtar en miljon pizzor till lunch så vi slipper laga mat då.
Det är inte stugor man hyr utan rum i lite större hus med flera rum i varje.
-

bacillen - Inlägg: 605
bacillen skrev:Bacill har redan kollat om vi får grilla och det får vi!Deras grillplats var visst inte så mycket att skryta med så engångsgrillar blir nog kanon.
Det är inte stugor man hyr utan rum i lite större hus med flera rum i varje.![]()
Då tar jag en hamburgare...pizza = blääää!
Grillning ser jag fram emot. Alla tar med eget och så har vi ett stort hundparty
Ja vi måste ha en ordentlig planering om vad vi ska göra! Vad vill ni göra? Jag vill att någon tittar på min framförmapp...vi börjar komma igång
-